do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Promocje
INVICTA INTERIOR KOMODA ASTORIA 160cm
INVICTA INTERIOR KOMODA ASTORIA 160cm
2 139,00 zł 1 499,00 zł
Szt.
INVICTA INTERIOR STOLIK EFFECT 50-70cm srebrny
INVICTA INTERIOR STOLIK EFFECT 50-70cm srebrny
275,00 zł 199,00 zł
Szt.
INVICTA INTERIOR ŚWIECA LIMOTION 35cm
INVICTA INTERIOR ŚWIECA LIMOTION 35cm
175,00 zł 125,00 zł
Szt.
INTERIOR STOLIK GIANT S sheesham
INTERIOR STOLIK GIANT S sheesham
539,00 zł 379,00 zł
Szt.
INTERIOR SOFA CHESTER VINTAGE 3-osobowa brąz
INTERIOR SOFA CHESTER VINTAGE 3-osobowa brąz
4 309,00 zł 3 499,00 zł
Szt.
INVICTA INTERIOR LAMPA BOLA 65cm
INVICTA INTERIOR LAMPA BOLA 65cm
259,00 zł 189,00 zł
Szt.
INVICTA INTERIOR TABORET BRZOZA
INVICTA INTERIOR TABORET BRZOZA
215,00 zł 149,00 zł
Szt.
INVICTA INTERIOR STÓŁ PURE 120-200cm akacja
INVICTA INTERIOR STÓŁ PURE 120-200cm akacja
2 029,00 zł 1 429,00 zł
Szt.
INTERIOR STOLIK KAWOWY LAYER outlet
INTERIOR STOLIK KAWOWY LAYER outlet
999,00 zł 899,00 zł
Szt.
INVICTA INTERIOR KOMODA STOCKHOLM 150cm BIAŁA
INVICTA INTERIOR KOMODA STOCKHOLM 150cm BIAŁA
2 179,00 zł 1 529,00 zł
Szt.
INTERIOR SOFA CHESTER VINTAGE 2-osobowa brąz skóra
INTERIOR SOFA CHESTER VINTAGE 2-osobowa brąz skóra
3 219,00 zł 2 739,00 zł
Szt.
INVICTA INTERIOR SZAFKA NOCNA/POMOCNIK LAGOS
INVICTA INTERIOR SZAFKA NOCNA/POMOCNIK LAGOS
509,00 zł 359,00 zł
Szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 662660195.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@i-styloos.pl lub telefonicznie: 662660195. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 14 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl